C 99119 (dále také jako „ Prodávající nebo Zhotovitel") upravují v souladu s
ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
(dále také jako „Občanský zákoník") vzájemná práva
a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě
kupní smlouvy nebo servisní smlouvy uzavřené dle ustanovení § 1746
odst. 2 Občanského zákoníku nebo dle ustanovení § § 2586 Občanského
zákoníku (kupní smlouva a servisní smlouva dále také jako „ Smlouva") uzavírané mezi Prodávajícím a jinou
fyzickou osobou (dále také jako „ Kupující nebo Zákazník") prostřednictvím
internetového obchodu Prodávajícího nebo v provozovně
Prodávajícího. Internetový obchod je Prodávajícím provozován na
webové stránce umístěné na internetové adrese
https://www.justking.cz/ (dále také jako „Eshop").
1.2.Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má
v úmyslu nakoupit zboží od Prodávajícího, je právnickou osobou či
osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské
činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3.Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy.
Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.4.Ve Smlouvě je možné sjednat ustanovení odlišná od Obchodních
podmínek, přičemž odlišná ujednání ve Smlouvě mají přednost před
ustanoveními Obchodních podmínek.
1.5.Znění Obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek.
1.6.Zasláním objednávky a následném potvrzením na Ehopu Kupující
stvrzujete, že se s těmito Obchodními podmínkami seznámil a s nimi
souhlasí. Koupí zboží nebo podepsáním servisního listu v provozovně
Prodávajícího Kupující stvrzuje, že se s Obchodními podmínkami
seznámil.
UŽIVATELSKÝ ÚČET ESHOPU
Na základě registrace Kupujícího provedené na Eshopu může Kupující
přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského
rozhraní může Kupující provádět objednávání zboží (dále také jako „ Uživatelský účet"). Kupující může také provádět
objednávání zboží bez registrace přímo z Eshopu.
Při registraci na Eshopu a při objednávání zboží je Kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně
informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu.
Kupující není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím
osobám. Pakliže Kupující přenechá třetí osobě Uživatelský účet do
užívání, Prodávající nenese odpovědnost za zneužití Uživatelského
účtu třetími osobami.
Prodávající může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě,
kdy Kupující svůj Uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě,
kdy Kupující poruší své povinnosti ze Smlouvy (včetně Obchodních
podmínek).
Kupující bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný
nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
UZAVŘENÍ SMLOUVY NA ESHOPU
Veškerá prezentace zboží umístěná na Eshopu je informativního
charakteru a Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně
tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se
nepoužije.
Eshop obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen
jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané
hodnoty a všech souvisejících poplatků
mimo ceny za dopravu zboží na adresu určenou Kupujícím a formu
platby dobírkou.
Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na
Eshopu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího
uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Eshop obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a
dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním
zboží uvedené na Eshopu platí pouze v případech, kdy je zboží
doručováno v rámci území České republiky.
Pro objednání zboží vyplní Kupující objednávkový formulář na
Eshopu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
objednávaném zboží, přičemž objednávané zboží „vloží" Kupující
do elektronického nákupního košíku Eshopu;
kontaktní údaje Kupujícího (jméno a příjmení, fakturační
adresu, adresu pro doručování, telefonní číslo, e-mailovou
adresu);
způsobu úhrady Kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu
doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených
s dodáním zboží (dále společně také jako „ Objednávka").
Před zasláním Objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky Kupující vložil, a
to i s ohledem na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby
vzniklé při zadávání dat do Objednávky. Objednávku odešle Kupující
Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ Odeslat objednávku". Údaje uvedené v Objednávce
jsou Prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení Objednávky toto obdržení Kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na e-mail Kupujícího uvedený v Uživatelském účtu či v
Objednávce (dále také jako „E-mail").
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení Objednávky (například
písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká doručením
přijetí Objednávky (akceptací), jež je Prodávajícím zasláno
Kupujícímu elektronickou poštou, a to na E-mail.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při
uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy
(náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si
hradí Kupující sám.
V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže
Prodávající splnit, zašle Kupujícímu na Elektronickou adresu
kupujícího pozměněnou nabídku, s uvedením možných variant
Objednávky a vyžádá si stanovisko Kupujícího.
Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v
takovém případě uzavřena, až potvrzením o přijetí Kupujícím na
e-mailovou adresu Prodávajícího.
V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně
Prodávajícího při uvedení ceny zboží na E-shopu, nebo v průběhu
objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu zboží, za
tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo
zasláno potvrzení přijetí Objednávky podle těchto Obchodních
podmínek. Prodávající upozorní Kupujícího, pokud cena uvedená u
zboží na E-shopu obchodu nebo v průběhu objednávání již není
aktuální. Pokud Kupující nesouhlasí se zvýšením ceny, Prodávající
si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy.
Objednávky, které nebyly potvrzeny e-mailem je možné zrušit.
Pakliže Kupující bude chtít zrušit Objednávku po potvrzovacím
e-mailu, bude nezbytné Odstoupit od Smlouvy a postupovat dle čl. 7
Obchodních podmínek.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při
uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy
(náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si
hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní
sazby.
CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY ESHOPU
Cena zboží na Eshopu a případné náklady spojené s dodáním zboží dle
Smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu dle podmínek uvedených
https://www.justking.cz/doprava-platba
.
Společně s Kupní cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu
také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále Kupní cenou i
náklady spojené s dodáním zboží.
Prodávající nepožaduje od Kupujícího zálohu či jinou obdobnou
platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.8 Obchodních podmínek
ohledně povinnosti uhradit Kupní cenu zboží předem.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je
Kupní cena splatná při převzetí zboží.
V případě bezhotovostní platby je Kupní cena splatná ihned při
platbě platební kartou či platebními tlačítky.
Pracovním dnem se rozumí všechny dny s výjimkou soboty, neděle,
státní svátky a ostatní svátky dle zákona č. 245/2000 Sb., o
státních svátcích, o ostatních svátcích, o významných dnech a o
dnech pracovního klidu ve znění pozdějších předpisů.
Zboží, které je skladem, Prodávající v případě platby na dobírku
expeduje zpravidla během druhého pracovního dne od přijetí
Objednávky. Při bezhotovostní platbě prodávající zboží skladem
expeduje zpravidla během následujícího pracovního dne od připsání
příslušné částky na bankovní účet.
Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany Kupujícího
nedojde k dodatečnému potvrzení Objednávky (čl. 3.6) a dále pak v
případě, kdy je Kupní cena vyšší než 5 000 Kč, požadovat uhrazení
celé Kupní ceny ještě před odesláním zboží Kupujícímu. Ustanovení §
2119 odst. 1 Občanského zákoníku se nepoužije.
Prodávající může vystavit různé slevové kupony s uvedením kódu,
které je možno u prodávajícího uplatnit i jinou osobou než
Kupujícím. Výše finanční částky jakož i platnost je vždy písemně
zaznamenána na konkrétním slevovém kuponu či reklamě. Slevové
kupony, a tedy kódy nelze vzájemně kombinovat ani používat
současně.
Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy
Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z
přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Prodávající
Kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě
na elektronickou adresu Kupujícího nebo současně se zbožím.
PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ PŘI NÁKUPU NA ESHOPU
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního
požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné
náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li Prodávající podle Smlouvy povinen dodat zboží na místo určené
Kupujícím v Objednávce, je Kupující povinen převzít zboží při
dodání.
V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží
doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v
Objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s
opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným
způsobem doručení. Při převzetí zboží od přepravce je Kupující
povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě
jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě
shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí či
poškození tuto zásilku od dopravce nepřebere.
UZAVŘENÍ SMLOUVY V PROVOZOVNĚ PRODÁVAJÍCÍHO (NÁKUP ZBOŽÍ A SERVIS)
Kupní smlouva na zboží je uzavřena zaplacením kupní ceny zboží
pověřenému zaměstnanci Prodávajícího v provozovně Prodávajícího.
Prodávající, resp. pověřený zaměstnanec vystaví Kupujícímu za
koupené zboží daňový doklad. Prodávající je plátcem daně z přidané
hodnoty.
Oprava zboží Kupujícího je prováděna na základě servisní smlouvy,
která je uzavřena podepsáním servisního listu. Kupující předá
Prodávajícímu, resp. pověřenému zaměstnanci porouchané zařízení
jehož opravu Kupující požaduje. Při převzetí zařízení je o jeho
stavu a požadované opravě sepsán servisní list.
Kupující si může objednat opravu zboží na dálku, tedy uzavřít
servisní smlouvu mimo provozovnu Prodávajícího. Prodávající zašle
na adresu Kupujícího uvedenou v objednávce kurýra, který zboží
vyzvedne a zaveze na provozovnu Kupujícího. Kurýr předá Kupujícímu
dokument stvrzující převzetí zařízení. Jakmile Prodávající obdrží
zařízení, vyplní k němu servisní list včetně provedení
fotodokumentace stavu zařízení. Servisní list včetně příloh je
následně zaslán Kupujícímu na jeho E-mail. Kupující si může
zařízení vyzvednout buďto osobně v příslušné provozovně
Prodávajícího nebo mu je zařízení zpět zasláno na jeho adresu,
odkud bylo zboží převzato. Prodávající vygeneruje Kupujícímu heslo,
které mu je zasláno na E-mail. Servisované zařízení bude vráceno na
základě předložení servisního listu nebo sdělení vygenerovaného
hesla.
Kupující bere na vědomí, že veškeré výše uvedené informace týkající
se stavu zařízení a možných vad jsou pouze předběžné, odhadované a
učiněné na základě vizuální kontroly zařízení. Posouzení stavu
zařízení a jeho závady a potřeby dodání zboží či součástek se během
servisního zásahu mohou změnit. Cena opravy/servisu je vždy pouze
orientační a její navýšení o více než 20 % bude zhotovitel předem
projednávat s Kupujícím.
Pokud není zařízení rozebráno není možné identifikovat jeho
poškození. Rozsah potřebných prací se zjistí až v průběhu samotné
opravy a konečná cena opravy bude plně odpovídat provedenému
servisu a zboží nutného k provedení Kupujícím požadované opravy.
Datum provedení opravy zařízení je pouze orientační. Doba je
odvislá od zjištěných vad a nutnosti jejich opravy dle provedené
diagnostiky.
Prodávající vzhledem k povaze zařízení (např. ke změnám jeho
elektrických vlastností v průběhu stárnutí a používání) neručí za
možné vady HW a SW, které se projeví během opravy, resp. servisního
zásahu nebo následně po jeho provedení a prokazatelně nesouvisí s
provedeným zásahem, resp. opravou zařízení ze strany Prodávajícího.
Pokud se po diagnostice a bližší analýze vad zařízení ukáže, že je
oprava zařízení nerentabilní a zároveň Kupující od opravy zařízení
ustoupí, neručí Prodávající za poškození zařízení způsobené nutnými
činnostmi směřujícími k diagnostikování vad a závad zařízení.
Veškerá data uložená na předaném zařízení má Kupující zálohovaná a
je si vědom, že Prodávající nenese žádnou odpovědnost za data,
která nebyla zálohovaná. Prodávající výslovně upozorňuje Kupujícího
na skutečnost, že nezálohovaná data mohou být z důvodu prováděné
opravy zařízení trvale ztracena.
Prodávající neodpovídá za skryté vady, se kterými mu bylo zařízení
k provedení opravy Kupujícím předáno.
Provedené opravy zařízení a zboží dodané Prodávajícím jsou označeny
plombami. Veškeré prodávané náhradní díly jsou také označeny
plombami. Záruka za jakost a odpovědnost za vady zaniká, pakliže je
plomba jakkoliv poškozena.
Jakmile bude oprava zařízení provedena, zašle Prodávající
Kupujícímu výzvu k převzetí zařízení, a to prostřednictvím emailové
zprávy, nebo sms zprávy. Opravené zařízení se zpět Kupujícímu
vydává na základě předložení originálu servisního listu nebo
vygenerovaného hesla. Pakliže Kupující požaduje zaslání zařízení na
jím určenou adresu, je potřeba zaslat Prodávajícímu tento požadavek
prostřednictvím E-mailu, jehož přílohou bude servisní list zařízení
nebo zde bude uvedeno vygenerované heslo. Pokud si Kupující
opravené zařízení nevyzvedne ve lhůtě uvedené do 14 dnů ode dne
odeslání výzvy k převzetí zařízení, bude Kupujícímu zaslána druhá a
poslední výzva k vyzvednutí zařízení spolu s upozorněním, že
zařízení je do doby vyzvednutí uschováno na náklady Kupujícího a
také s poučením, že v případě nevyzvednutí dojde k svévolnému
prodeji zařízení. Pokud tedy nebude zařízení vyzvednuto do měsíce ode dne zaslání druhé výzvy k převzetí,
bude zařízení prodáno za cenu v místě a čase obvyklou. V takovém
případě má Kupující nárok na vyplacení ceny, za kterou bylo
zařízení prodáno, poníženou o náklady na opravu, zákonný úrok z
prodlení z neuhrazené ceny opravy a náklady na úschovu zařízení.
Kupující je povinen zkontrolovat si vnější stav zařízení po
provedeném servisu při vyzvednutí, na pozdější reklamace zjevných
vad nebude brán zřetel.
Prodávající neručí za jakékoliv problémy zaviněné neodbornou
instalací nekompatibilních hardwarových komponentů či produktů,
hardwarů či softwarů včetně operačních systémů provozovaných
Kupujícím do zařízení či stroje předávaného k provedení servisní
služby a není rovněž zodpovědný za jejich funkčnost.
Nepodaří-li se Prodávajícímu provést objednaný servisní
zásah/opravu z důvodů technických či jiných důvodů, nebo
odstoupí-li Kupující od smlouvy, bude zařízení uvedeno do původního
stavu pouze v případě, je-li to technicky možné a zaplatí-li
Kupující náklady na práci s tímto spojenou (tzn. diagnostiku) dle
ceníku Prodávajícího.
Diagnostika závady bude Kupujícímu účtována pouze v případě, že po
přijetí zařízení do opravy Kupující žádá vrácení zařízení bez
provedení servisního úkonu nebo je-li zařízení neopravitelné. Dále
může být účtován Kupujícímu poplatek ve výši 1000 Kč za vrácení
zařízení bez provedení opravy nebo je-li zařízení neopravitelné. O
diagnostiku zařízení zdarma se jedná pouze v případech, není-li
hledání závady komplikované a časově náročné. Jedná-li se o
diagnostiku po těžkém poškození zařízení s nejednoznačnou závadou,
v tomto případě muže být Kupujícímu naúčtován poplatek ve výši 1000
Kč vč. DPH. Stejně tak, jde-li o diagnostiku závady na zařízení,
které je po kontaktu s kapalinou a diagnostika je kvůli oxidaci
uvnitř zařízení složitá, muže být Kupujícímu naúčtována cena této
diagnostiky 1000 Kč s DPH.
Kupující souhlasí, pro případy nedostatku náhradních dílů, s
prodloužením předpokládaného termínu opravy na maximálně 30 dní.
Kupující souhlasí s prodloužením doby opravy v případě složitějších
zásahů do vnitřních částí zařízení a jiné komplikační druhy
servisních zásahů.
Kupující bere na vědomí, že Prodávající neodpovídá a neručí za
jakékoli náklady, které vyvstanou v souvislosti s opravou zařízení,
tj. například ušlý zisk, náklady na telefonní poplatky, internetové
připojení, dopravné aj.
Prodávající se v rámci opravy zařízení zavazuje ekologicky
zlikvidovat vyměněné vadné díly (baterie a menší elektronické
součástky) na vlastní náklady, nepožaduje-li výslovně Kupující
vrácení vadných dílů po provedené opravě.
Po dobu opravy může Prodávající poskytnout Kupujícímu náhradní
přístroj zdarma, včetně redukce na sim kartu. Kupující, kterému byl
zapůjčen náhradní telefon po dobu opravy jeho přístroje, nesmí na
zapůjčeném telefonu provádět jakékoli úpravy technické, softwarové
či jiné. V případě ztráty, odcizení či poškození bude po Kupujícím
požadována náhrada za vzniklou škodu. V tomto případě má
Prodávající nárok na finanční náhradu ve výši plné pořizovací ceny
daného modelu telefonu. V případě ztráty nebo poškození
příslušenství k zapůjčenému telefonu je Kupující povinen zajistit
jejich náhradu, pouze však originální příslušenství výrobce,
případně uhradit vzniklou škodu Prodávajícímu. Prodávající má právo
odmítnout zapůjčení náhradního telefonu Kupujícímu dle vlastního
uvážení, zejména z důvodu nedostatku náhradních telefonů.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Občanského
zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od Smlouvy o dodávce:
7.1.1.zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo
pro jeho osobu;
7.1.2.zboží, které podléhá rychlé zkáze;
7.1.3.zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným
zbožím:
7.1.4.zboží v uzavřeném obalu, které Kupující z obalu vyňal a z
hygienických důvodů jej není možné vrátit;
7.1.5.o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném Kupujícím
na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení
jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných
náhradních dílů.
Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 7.1 Obchodních podmínek či o
jiný případ, kdy nelze od Smlouvy odstoupit, má Kupující v souladu
s ustanovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od Smlouvy
odstoupit, a to do třiceti (30) dnů od převzetí zboží, přičemž v
případě, že předmětem Smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání
několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky
zboží. Odstoupení od Smlouvy musí být Prodávajícímu odesláno ve
lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od Smlouvy může Kupující
uplatnit vyplněním formuláře uvedeném na E-shopu
https://www.justking.cz/formular-vraceni-zbozi
a zaslat jej na adresu Prodávajícího či na adresu elektronické
pošty Prodávajícího ahoj@justking.cz
V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 7.2 Obchodních podmínek se
Smlouva od počátku ruší. Zboží musí být Kupujícím Prodávajícímu
vráceno do třiceti (30) dnů od doručení odstoupení od Smlouvy
Prodávajícímu. Zboží musí být nepoškozené, nepoužívané, či jakkoliv
znehodnocené kupujícím a Prodávajícímu vráceno nepoškozené a
nepoužité. Odstoupí-li Kupující od Smlouvy, nese Kupující náklady
spojené s navrácením zboží Prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Zboží vráceno Prodávajícímu formou dobírky nebude Prodávajícím
převzato.
V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 7.2 Obchodních podmínek
vrátí Prodávající peněžní prostředky přijaté od Kupujícího do
čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Smlouvy Kupujícím, a to stejným
způsobem, jakým je Prodávající od Kupujícího přijal. Prodávající je
taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté Kupujícím již při vrácení
zboží Kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím Kupující bude
souhlasit a nevzniknou tím Kupujícímu další náklady. Odstoupí-li
Kupující od Smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté
peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží vrátí.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je Prodávající oprávněn
jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení Kupní
ceny.
V případech, kdy má Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1
Občanského zákoníku právo od Smlouvy odstoupit, je Prodávající také
oprávněn kdykoliv od Kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby
převzetí zboží Kupujícím. V takovém případě vrátí Prodávající
Kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na
účet určený Kupujícím.
Je-li společně se zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací
smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací
podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy Kupujícím, pozbývá
darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je
povinen spolu se zbožím Prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A ZÁRUKA ZA JAKOST
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se
řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména
ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174
Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Na dárky, které
Prodávající poskytuje Kupujícímu bezplatně v rámci Smlouvy na jiné
placené Zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad
rámec zákona.
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Práva z vadného plnění se vztahují pouze na zboží zakoupené
Kupujícím u Prodávajícího. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu,
že v době, kdy Kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má
takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal, nebo které
Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné;
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí, nebo
ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ustanovení uvedená v čl. 8. Obchodních podmínek se nepoužijí u
zboží:
prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení,
kterou zboží mělo při převzetí kupujícím;
nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to,
že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit
právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24
(dvaceti čtyř) měsíců od převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit
právo z vady servisního zákroku v době 12 (dvanácti) měsíců od
převzetí. Je-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému k
zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena
doba, po kterou je zboží možné použít, znamená to, že zboží bude po
určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si
zachová obvyklé vlastnosti (dále také jako „ Záruční doba"). Nebude uznána reklamace zařízení,
který ponese znatelné známky po oxidaci kapalinou, či zařízení bylo
do opravy s touto diagnostikou přijato. Pokud reklamované zařízení
ponese známky po zásahu jiného servisu než servisu Prodávajícího,
Kupující s okamžitou platností ztrácí záruku na provedenou opravu
či jiný servisní zásah, a to v plném rozsahu. Záruka nezaniká v
případě, že na zařízení byla provedena diagnostika autorizovaného
servisního střediska.
Záruční doba na baterie je 24 měsíců, jako na ostatní náhradní
díly. Tato záruka se však nevztahuje na "životnost" baterie, tudíž
na pokles kapacity, která je způsobena běžným používáním. Záruka na
životnost baterie je 6 měsíců.
V případě, že nové zařízení Kupujícího je stále v záruční době od
jiné osoby (záruční doba jiného prodávajícího) a Kupující si nechá
toto zařízení opravit u Prodávajícího, přebírá Prodávající v
případě zájmu Kupujícího tuto záruku za jakost, a to za ceny, které
jsou uvedeny na internetové stránce
https://www.justking.cz/servis
. Záruka za jakost je převzata od chvíle předání opraveného
zařízení Prodávajícím Kupujícímu do doby, do které měla trvat tato
původní záruka za jakost, přičemž doba trvání této převzaté záruky
nemá vliv na Záruční dobu na nové díly dodané Prodávajícím. Pro
převzetí této záruky za jakost za nové zařízení Prodávajícím, je
Kupující povinen předložit Prodávajícímu záruční list tohoto
zařízení, tedy údaje na záručním listě se musí plně shodovat s
údaji zařízení. Prodávající vystaví Kupujícímu nový záruční list a
původní si ponechá.
Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícího na adrese
sídla Prodávajícího, prostřednictvím Uživatelského účtu, online
prostřednictvím formuláře nebo v provozovně Prodávajícího.
Pro uplatnění práva z vad Kupujícím (dále také jako „ Reklamace") je nutné buďto:
Přihlásit se do Uživatelského účtu, zde označit požadovanou
Objednávku, ke které se má vztahovat Reklamace a následně
vyplnit reklamační formulář nebo
Kupující, který nemá založený Uživatelský účet, vyplní formulář
dostupný na
https://www.justking.cz/formular-reklamace
,
následně mu bude zaslán na E-mail, na adresu, která je
Prodávajícím evidovaná k zadanému číslu Objednávky. Kupujícímu
bude Prodávajícím na E-mail zaslán odkaz prostřednictvím
kterého vyplní reklamační formulář anebo
Vyplnit reklamační formulář v provozovně Prodávajícího.
Reklamační formulář obsahuje následující údaje:
jméno a příjmení Kupujícího;
adresu Kupujícího, na kterou jí bylo zboží doručeno;
telefonní číslo Kupujícího;
e-mailovou adresu Kupujícího;
číslo objednávky, ve které bylo reklamované zboží objednáno;
číslo daňového dokladu/ faktury;
popis reklamovaného zboží a
podrobný popis vady;
adresu, kam má být reklamované zboží zasláno zpět.
Pakliže bude Reklamace uznána za oprávněnou, náleží Kupujícímu i
náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.
Neuplatní-li však Kupující právo na náhradu do sedmi měsíců ode dne
převzetí vadného zboží, jeho právo na náhradu nákladů účelně
vynaložených při uplatnění práv zaniká.
Prodávající informuje Kupujícího o přijetí Reklamace do tří dnů ode
dne obdržení Reklamace, a to prostřednictvím e-mailu. Reklamace
bude vyřízena nejpozději do třiceti dní (30) ode dne jejího
obdržení.
Prodávající zamítne Reklamaci mimo jiné jednal-li Kupující v
rozporu s návodem na použití zboží, pakliže je zboží znečištěno
nebo jsou znečištěny jeho součásti, uplatnil-li Kupující právo z
vad po uplynutí zákonem stanovené lhůtě nebo po uplynutí Záruční
doby. Prodávající je oprávněn odmítnou Reklamaci také v případě, že
zboží není předáváno v souladu s hygienickými předpisy a obecnými
hygienickými zásadami.
Pakliže bude uplatněná Reklamace Prodávajícím přijata a uznána a
zároveň se nebude jednat o podstatné porušení Smlouvy, bude
Kupujícímu nabídnuta sleva z Kupní ceny nebo dodáno nové zboží či
vrácena Kupní cena.
Kupující je povinen si zboží, ke kterému byla uplatněna Reklamace,
popřípadě nové zboží vyzvednout nejpozději do čtrnácti dnů ode dne
doručení výzvy Prodávajícího.
DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé Kupní ceny
zboží.
Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského
zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající
prostřednictvím elektronické adresy ahoj@justking.cz. Informaci
o vyřízení stížnosti Kupujícího zašle prodávající na E-mail.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, e-mail: adr@coi.cz, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line
nacházející se na internetové adrese Online platforma je možné
využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z Kupní
smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21.
května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně
nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních
údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní
inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad
dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve
znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu
§ 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.
Ochrana práv duševního vlastnictví
Logo Prodávajícího, obchodní značka „justking" jakožto i obchodní
firma Prodávajícího je výhradním vlastnictvím Prodávajícího.
Kupující není oprávněn bez písemně udělené licence logo a obchodní
firmu Prodávajícího, jakkoliv používat. Názvy a označení výrobků,
zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými
ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Obsah Eshopu, kterými mohou mimo jiné být texty, fotografie, videa,
obrázky, loga a další, jakožto i obsah souvisejících online i
tištěných médiích jako jsou propagační letáky, inzerce atd. včetně
programového vybavení Eshopu a těchto Obchodních podmínek, je
chráněn autorskými právy Prodávajícího a může být chráněn dalšími
právy Prodávajícího a/nebo třetích osob.
Obsah nesmí být Kupujícím a Uživatelem měněn, kopírován,
rozmnožován, šířen, ani použit žádnou třetí stranou, k jakémukoli
účelu bez písemného souhlasu Prodávajícího.
Zejména je zakázáno bez předchozího písemného souhlasu
Prodávajícího úplatně nebo bezplatně zpřístupňovat fotografie a
texty umístěné na Eshopu.
Při porušení zákonných práv Prodávajícího vyplývající z práva
duševního vlastnictví bude Prodávající postupovat zejména v souladu
se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších
předpisů, s Občanským zákoníkem a se zákonem č. 40/2009 Sb.,
trestní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto
nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných
právních předpisů.
Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo
neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení
nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení
není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována Prodávajícím v
elektronické podobě a není přístupná. Smlouva není uzavírána
písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto Obchodní
podmínky, vaše Objednávka a její přijetí ze strany Prodávajícího,
tedy z naší strany.
V průběhu následujících 14 dnů ode dne doručení zboží objednaného
na E-shopu bude Kupujícímu zaslán hodnotící dotazník Heureka.cz,
Zbozi.cz a Google.com. Kupující se tak může podělit o své
zkušenosti s nákupem a zbožím s ostatními. Budeme velmi rádi, pokud
dotazník Kupující vyplní.
Kontaktní údaje Prodávajícího:
adresa pro doručování:
Hala F1 - King Stores s.r.o. Justking.cz Hlavní 727/110 66431 Lelekovice